Închiriere birouri
Cei 5.700 de mp de birouri pot găzdui oricărei companii, fie că este vorba de o inițiativă antreprenorială de mici dimensiuni sau o multinațională cu un număr mare de angajați.
Cele aproape 50 de spații de diferite dimensiuni sunt distribuite pe cele 5 etaje ale clădirii, adaptate nevoilor clienților și includ spații de birouri, zone ce pot fi amenajate în open space sau mixt.
Servicii incluse
Vrem ca angajații partenerilor noștri din IDEO să se bucure de tot confortul posibil, astfel că le punem la dispoziție:
  • Parcare păzită, cu 200 de locuri (indiferent că este vorba despre locuri pentru companie sau destinate vizitatorilor), inclusiv locuri pentru persoane cu dizabilități.
  • Acces la sălile de training ori de câte ori este nevoie.
  • Recepție - disponibilă tuturor chiriașilor.
  • Acces securizat în parcare și clădire, doar pe baza cardului.
Pentru ca partenerii noștri să își optimizeze costurile și să poată adapta spațiile la propriile nevoi:
Folosim tehnologii de ultimă generație pentru administrarea clădirii.
Suntem flexibili în ceea ce privește compartimentarea spațiilor de birouri.
Respectăm noile standarde internaționale de siguranță.
Iar pentru angajații care lucrează în Ideo am avut grijă să asigurăm:
Acces facil la mijloacele de transport în comun și la DN 28.
Proximitate față de benzinării, spălătorii și service auto.
Proximitate față de magazine DIY și hipermarketuri.
Grădiniță.

Contactează-ne!

Dacă vreți să luați legătura cu noi, ne puteți contacta oricând folosind numărul unic de contact sau completând formularul de contact.