Hyundai dezvaluie, in premiera mondiala, la Salonul Auto de la Paris, noul i30 Fastback N, dar si pachetul „N Option”, care cuprinde noi optiuni pentru personalizarea modelului i30 N. In cadrul evenimentului vor fi prezentate, de asemenea, Kona Electric si Nexo. Avand la baza conceptul "Hyundai Motor Studio Paris", standul producatorului va fi compus din trei zone: "Viitorul mobilitatii"; "Divizia de performanta" si "Design".

Noul i30 Fastback N este cel de-al doilea model al Diviziei de Performanta Hyundai din Europa. Cu un design elegant, i30 Fastback este primul coupe in cinci usi din segmentul compact. Noile echipari „N Option”, alaturi de pachetul „N Line”, contribuie la imbunatatirea performantelor i30, pentru a oferi experiente placute clientilor. Cu aceasta ocazie, Hyundai prezinta publicului Nexo si Kona. Prin intermediul celor doua modele, producatorul auto aduce mobilitatea electrica mai aproape de consumatori.

“La editia din acest an vom dezvalui noua strategie a marcii, care are la baza trei elemente puternice: incredere, progres si performanta. Odata cu lansarea diviziei N, obiectivul nostru a fost de a adauga valoare emotionala brandului. Gama de modele de inalta performanta se extinde acum cu i30 Fastback N, care combina designul remarcabil al versiunii standard cu performanta si dinamismul i30 N”, a declarat Andreas-Christoph Hofmann, Vice President Marketing and Product la Hyundai Motor Europa.

Un nou concept pentru presa

Conferinta de presa dedicata evenimentului din acest an va fi inlocuita cu sesiuni de informare sustinute de managerii de top ai companiei, care vor oferi detalii despre noile directii ale brandului. Printre expertii Hyundai prezenti in cadrul acestor intalniri se vor afla: Diana Kloster (Head of Hyundai Color & Trim, Hyundai Motor Company), Andreas-Christoph Hofmann (Vice President Marketing and Product, Hyundai Motor Europe), Thomas Schemera (Head of High Performance Vehicle & Motorsport Division, Hyundai Motor Group) si Ki-Sang Lee (Senior Vice President, Hyundai Eco Technology Center, R&D Division).

“Le Fil Rouge” - noua directie de design Hyundai

Conceptul “Le Fil Rouge” prezinta abordarea marcii in materie de design - tema “Sensuous Sportiness” care va sta la baza dezvoltarii viitoarelor modele, de la sedan la SUV.

 

Casa Auto

tel: 0232 933

Dealer Autorizat Hyundai