Cel mai nou model Nissan X-Trail este lansat pe piață

Design robust și modern cu tehnologie avansată

Senzație de condus fără efort specifică vehiculelor electrice, cu e-POWER

Control precis cu sistemul inovator de tracțiune integrală cu două motoare electrice pentru e-4ORCE

Singurul SUV electrificat din segmentul său cu 7 locuri

De 20 de ani partenerul de încredere în aventurile împreună cu familia

PARIS, Franța (6 septembrie 2022) Următorul pas al ofensivei Nissan pe piața vehiculelor electrificate prinde contur astăzi, odată cu premiera regională a celei de-a patra generații X-Trail. Aproape șapte milioane de unități X-Trail au fost vândute la nivel global, făcându-l unul dintre cele mai populare vehicule pentru familiști. Noul model Nissan împarte același ADN cu cele trei generații X-Trail precedente: design robust, elemente practice versatile și sistem avansat de tracțiune integrală. Noul X-Trail va fi disponibil atât cu cinci, cât și cu șapte locuri, o soluție convenabilă pentru călătoriile cu familia extinsă sau cu prietenii. Datorită noii platforme CMF-C a Alianței, un exemplu de inginerie avansată, inovație și tehnologie de ultimă generație, noul X-Trail ridică încă o dată ștacheta în segmentul crossover. Clienții pasionați de aventură se vor bucura din plin de performanța dinamică îmbunătățită și tehnologiile avansate de electrificare oferite de noua generație X-Trail.  

Înlocuirea unui simbol precum X-Trail este o responsabilitate uriașă. S-a impus pe piață ca un vehicul prin care familiștii pot porni în aventuri, așadar, știm deja ce apreciază clienții noștri. Cea de-a patra generație X-Trail oferă capabilitățile necesare pentru outdoor, cu un sistem avansat de propulsie electrificată și tracțiune integrală, combinat cu o tehnologie intuitivă și confortabilă”, a declarat Francois Bailly, Senior Vice President, Chief Planning Officer, regiunea AMIEO Nissan.

Un design în tendințe de muscle-car, robust și modern

Atracția numărul unu pentru X-Trail, de-a lungul celor trei generații anterioare, a fost designul său distinctiv și alura robustă, fără a inspira agresivitate. Atât exteriorul, cât și interiorul noului X-Trail reflectă personalitatea vehiculului – adaptabil și aventuros. Exteriorul este evidențiat de elemente de design Nissan, cum ar fi plafonul său distinctiv cu design fluid și grila frontală V-motion. Partea frontală este încadrată de faruri impresionante, ce par sculptate în bara de protecție față a caroseriei, cu lumini de zi și indicatoare combinate, amplasate de-a lungul liniei capotei. Din lateral, datorită pasajelor robuste ale roților din față și din spate, X-Trail este o prezență impunătoare pe șosea, în vreme ce, elementele de la baza ușilor conferă un design fluid împreună cu liniile precise ale ușilor. Forma montantului C asemănătoare unei înotătoare de delfin, concentrează atenția spre partea din spate, unde stopurile masive cu design tip bumerang sunt detaliile care întregesc semi-profilul. Din spate, se poate observa o linie orizontală robustă, chiar deasupra și dedesubtul plăcuței de înmatriculare, în timp ce luminile spate distanțate asigură o deschidere largă a Confidential C portbagajului. Un panou ornamental argintiu se curbează sub bara de protecție spate, reflectând caracterul aventuros al lui X-Trail. Caracteristicile aerodinamice cheie includ deflectoare de anvelope „3D” în fascia frontală inferioară, un obturator activ al grilei pentru a controla fluxul de aer în compartimentul motor, modelarea specială a montantului A, scut sub caroserie care să gestioneze fluxul de aer sub vehicul și o „perdea de aer” unică, ce direcționează cu precizie fluxul de aer din față către părțile laterale ale X-Trail. Clienților le place să aducă note personale, așadar, caroseria noului X-Trail va fi disponibilă într-o paletă de 10 culori, dintre care cinci combinații în două tonuri, punând în total la dispoziție 15 variante de culori. 

Transmisie e-POWER

Noul X-Trail va fi al doilea model Nissan din gama europeană echipat cu sistemul inovator distinctiv de propulsie e-POWER. Prezent doar la Nissan, sistemul e-POWER este o abordare unică a electrificării, oferind senzația de conducere electrică fără a fi nevoie de reîncărcare. Introdusă pentru prima dată în Japonia pe modelul Note, în 2017, a devenit cea mai bine vândută versiune, clienții adorând combinația dintre performanță, fluiditate și lipsa cablurilor de încărcare. Sistemul e-POWER al noului X-Trail este compus dintr-o baterie de mare putere și un grup motopropulsor integrat cu un motor pe benzină cu raport de compresie variabil, un generator de putere, un invertor și un motor electric frontal de 150 kW. Acest grup motopropulsor unic înseamnă că puterea către roți vine doar de la un motor electric, ceea ce are ca rezultat un răspuns instantaneu, liniar, la accelerație. Pentru a răspunde cerințelor tipice ale consumatorilor europeni și a nevoii zilnice de a conduce, sistemul e-POWER a fost îmbunătățit semnificativ pentru noul X-Trail. Modelul Note produse pentru Japonia avea un motor pe benzină de 1,2 litri care încărca unitatea bateriei, cu o putere finală de 106 CP. Pentru Europa, însă, acesta a fost schimbat cu un motor turbo pe benzină cu raport de compresie variabil de 1,5 litri și o putere finală a sistemului de 150 kW (201 CP/ 204 PS). Elementul unic al sistemului e-POWER este că motorul pe benzină este folosit exclusiv pentru a genera electricitate, în timp ce roțile sunt acționate complet de motorul electric. Aceasta înseamnă că motorul poate funcționa întotdeauna în intervalul optim, ceea ce duce la o eficiență superioară a combustibilului în mediile urbane. Datorită motorului pur electric, nu există nicio întârziere, precum în cazul unui motor cu ardere internă sau al unui hibrid tradițional. Răspunsul instantaneu oferă o senzație de cuplu ridicat și o accelerație agilă pentru a face depășirea sau participarea la traficul de pe autostradă mai ușoare, inspirând mai multă încredere. O componentă importantă în designul instalației e-POWER este „reglarea liniară”, care guvernează funcționarea motorului pe benzină și permite rotirea la o viteză adecvată în raport cu viteza de drum, evitând turarea motorului pe loc, specifică mașinilor hibrid, în timpul accelerării puternice. Un beneficiu secundar este rafinamentul pe care îl aduce, asigurând că motorul funcționează doar la viteza de care are nevoie, de obicei scăzută în condiții de trafic urban și suburban. Confidential C Pe lângă aceste beneficii, sistemul de propulsie e-POWER garantează un condus silențios, de exemplu, la 40 km/h, sunetul din mașină se reduce cu 8db comparativ cu concurenții.

e-Pedal Step

Având în vedere că 70% din timpul de condus se petrece cel mai probabil în zone suburbane, Nissan a dezvoltat o experiență complet nouă de conducere cu „o singură pedală”, numită și e-Pedal Step. Conceput pentru a elimina efortul repetitiv al condusului urban, de oprirepornire, în care șoferul schimbă frecvent piciorul de pe accelerație pe frână, e-Pedal Step le permite șoferilor să accelereze și să frâneze folosind doar accelerația. Sistemul trebuie mai întâi activat de comutatorul de pe consola centrală și odată cuplată, accelerația va funcționa ca de obicei. La eliberarea pedalei de accelerație, e-Pedal Step va frâna X-Trail cu 0,2 g, suficient pentru a aprinde luminile de frână și pentru a reduce viteza până la o viteză minimă, însă fără a o opri complet. Acest lucru face ca manevrele de parcare cu viteză redusă să fie cât mai fluide posibil. Șoferii își vor adapta rapid aportul pedalei de accelerație pentru a menține progresul lin, experiența de condus în mediul urban devenind mai intuitivă și mai puțin solicitantă.  

Versiune Mild hybrid ICE

Deși versiunea X-Trail echipată cu e-POWER va avea cea mai mare cerere pe piață, va fi disponibilă inclusiv un model cu sistem de propulsie tradițional, cu raport de compresie variabil de 1,5 litri turbo. Generând 120 kW (161 CP/ 163 PS) și un cuplu de 300 Nm, această variantă va fi disponibilă doar pentru configurația 2WD, puterea către roti fiind realizată prin transmisia variabilă continuă Xtronic. În scenariile de condus relaxat și accelerație ușoară, motorul comută la un raport de compresie ridicat pentru a optimiza consumul de combustibil, în timp ce, în situațiile care solicită mai multă performanță, se asigură o ajustare a raportului de compresie, la un nivel scăzut. Sistemul de propulsie este, de asemenea, echipat cu tehnologie mild hybrid 12V. Sistemul oferă asistență la cuplu, oprire extinsă la ralanti, repornire rapidă și oprire în rulare, cu beneficii atât pentru economia de combustibil, cât și pentru emisia de CO2. La decelerare, energia este recuperată prin regenerare și stocată în bateria Litiu-ion. Această energie încărcată este apoi utilizată pentru a rula sistemele mașinii în timp ce motorul este oprit, când, de exemplu, semaforul este pe culoarea roșie. În plus, la accelerare poate fi generată o creștere a cuplului cu aproximativ 6Nm.


e-4ORCE

Noul X-Trail lansat în Europa dispune de un nou sistem de tracțiune integrală conceput să funcționeze cu sistemele de propulsie electrificate Nissan. e-4ORCE va oferi o tracțiune stabilă și fiabilă, precum și o accelerație sigură în orice condiții datorită tehnologiei de ultimă generație Nissan de tracțiune integrală. Litera „e” din e-4ORCE reprezintă sistemul de acționare Nissan cu motor 100% electric. „4ORCE” se referă la puterea fizică și energia vehiculului, cifra „4” reprezentând tracțiunea integrală. Sistemul dual e-motor are o putere totală de 157 kW (211CP/ 213 PS), fiind atât de puternic datorită motorului spate de 94 kW ce permite o accelerație puternică, cu 0-100 km/h în 7 secunde. Are un răspuns la cuplul din spate de 10.000 de ori mai rapid decât un sistem mecanic 4WD. În plus, redistribuirea constantă a cuplului și echilibrul aproape perfect al greutății asigură o manevrabilitate și un plus de confort în timpul rulării, contribuind la o experiență de condus puternică, dar lină. Gestionând în mod specific energia produsă și performanța de frânare pe fiecare roată, oferind astfel control și stabilitate, e-4ORCE sporește încrederea șoferului prin detectarea liniei de conducere prevăzute, pe aproape orice suprafață a drumului, fără a fi nevoie să schimbe stilul de condus sau comenzile la virare. De exemplu, în timpul virajelor pe carosabil acoperit cu zăpadă, vehiculul poate detecta cu precizie linia urmărită de șofer datorită motorului de înaltă precizie, distribuției cuplului și controlului frânelor. Cu un plus de control în condiții variate de drum, condusul devine mai plăcut, iar șoferul se simte mai încrezător în mai multe scenarii. Inginerii au perfecționat tehnologia de control de înaltă precizie și cele două motoare electrice ale sistemului e-4ORCE pentru a asigura un confort de neegalat în timpul rulării. Înclinarea și deraparea vehiculului sunt reduse la minimum prin frânarea regenerativă a motorului din spate, pe lângă frânarea regenerativă a motorului din față, specifică sistemelor electrice și hibride obișnuite din prezent. În plus față de optimizarea împărțirii cuplului față și spate, sistemul are și un control independent al frânei, la fiecare dintre cele patru roți, pentru a maximiza forța de virare generată de fiecare. Acesta asigură viraje care respectă cu fidelitate intențiile șoferului, cu reglaje minime ale direcției. „X-Trail cu e-POWER și e-4ORCE va ocupa un loc special în segmentului mașinilor electrice, fiind singurul crossover de familie, cu 7 locuri și cu sistem de propulsie electrică. X-Trail este exact tipul de vehicul pe care îl caută familiile moderne pasionate de aventură”, a declarat Cliodnha Lyons, vicepreședinte regional, Product Planning, Nissan AMIEO Region.


Interior premium

Habitaclul noului Nissan X-Trail ridică noi standarde în categoria sa, oferind un design interior premium, distinctiv și o experiență de utilizare îmbunătățită. Tehnologiile avansate Nissan Intelligent Mobility sunt la îndemâna șoferului, asigurând confortul și calitatea cu fiecare atingere. Noile materiale premium, funcțiile inteligente și atenția pentru detalii îmbunătățesc habitaclul mașinii prin designul de ultimă oră și simțul practic. O foarte mare atenție a fost acordată panoului de control, pentru a fi cât mai ergonomic și plăcut la atingere și a oferi o senzație de înaltă calitate. Studiile de piață au arătat în mod clar preferința clienților pentru funcțiile de bază ușor de utilizat, astfel că X-Trail are comenzi simple și intuitive pentru încălzire/aer condiționat, precum și butoane care controlează funcțiile ecranului central, cum ar fi sistemul audio și de navigare. Partea de sus a consolei centrale, care dă impresia că plutește, include schimbătorul electronic, selectorul de mod de conducere, suporturile duble de pahare, precum și placa de încărcare wireless de 15 W pentru smartphone-uri. Placa de încărcare încarcă în mod activ telefonul, spre deosebire de alte funcții existente care nu fac decât să prevină consumarea bateriei telefonului. Există și o cotieră combinată pentru pasagerii scaunelor din față, cu o deschidere de tip „fluture”, pentru a dezvălui un spațiu de depozitare generos pentru obiectele de valoare. Elementele de deschidere laterală permit rapid și ușor accesul la zona de depozitare pentru pasagerii de pe locurile din spate, spre deosebire cele cu capac și balamale. În partea de jos a consolei plutitoare este un spațiu de depozitare pentru articole precum o geantă de mână sau o tabletă. Astfel, permite o depozitare confortabilă a articolelor mai mici și optimizează spațiul, aspect extrem de util pentru o mașină de familie, în care, de obicei, spațiul nu pare niciodată suficient. Sistemul de iluminare cu lumină albă, utilizată în întregul habitaclu, creează un ambient liniștitor, în vreme ce uniformitatea iluminării asigură un aspect armonios, premium.


Practic și flexibil

Pentru a facilita încărcarea bagajelor, instalarea unui scaun pentru copii sau pentru a vă simți confortabil în mașină, accesul la scaunele din al doilea rând este acum și mai la îndemână, datorită deschiderii ușilor pasagerilor din spate la aproape 90 de grade. Al doilea rând de scaune poate fi configurat 60:40, existând și o trapă centrală, astfel încât obiectele lungi, cum ar fi schiurile, pot fi transportate cu ușurință, fără a fi nevoie să pliați vreo componentă a rândului doi de scaune. De asemenea, al doilea rând de scaune poate culisa în față, pentru a maximiza spațiul portbagajului și a permite accesul facil la al treilea rând, pentru varianta cu 7 locuri. Și nevoile pasagerilor din rândul doi sunt luate în considerare, aceștia având la îndemână comenzi dedicate pentru sistemul de încălzire/aer condiționat, asigurându-le maximum de confort, aspect foarte important într-o mașină de familie. O componentă cheie pentru a asigura o călătorie armonioasă în familie este existența unei surse constante de energie pentru a încărca dispozitivele electronice. De aceea, pentru ocupanții din rândul al doilea, există un punct de încărcare cu port USB tip A și port USB tip C. Părinții cu bebeluși sau copii mici vor aprecia jaluzelele integrate în ușile pasagerilor din spate, oferind astfel protecție în zilele însorite, fiind ușor de operat, cu o singură mână. Datorită platformei extrem de eficiente, CMF-C, noul X-Trial este disponibil cu un al treilea rând de locuri pentru pasageri, în portbagaj. Scaunele individuale care dispar fără efort în podea sunt concepute pentru a găzdui pasagerii de până la 160 cm înălțime, devenind unul din cele mai spațioase modele din segmentul său. Spațiul a fost optimizat pentru a se asigura că pasagerii din al treilea rând își pot așeza picioarele sub al doilea rând de scaune. Accesul la al treilea rând necesită o manevra simplă de coborâre pe față a spătarului, permițând un acces ușor în al treilea rând. Atunci când cele două scaune din spate nu sunt utilizate, spațiul portbagajului rezultat plasează Nissan X-Trail printre fruntașii din categoria sa, având o capacitate totală de depozitare pentru bagaje de 585 litri. Cei 20 litri extra sunt asigurați de podeaua cu cea mai mare lungime, dar și lățime din clasa sa. Îmbunătățirile aduse portbagajului, dar și zonelor de depozitare fac încărcarea mai ușoară și depozitarea obiectelor mici mai convenabilă. În plus, cele două plăci de bagaje modulare oferă 16 dispuneri diferite, pentru o utilizare optimă a spațiului. Un hayon cu deschidere hands free asigură accesul fără efort la portbagaj, atunci când nu ne putem folosi mâinile. Modelul cu cinci locuri are sistemul flexibil de depozitare pentru bagaje îmbunătățit, cu plăci redesenate, cu două suprafețe- material textil durabil pe o parte și plastic ușor de curățat pe cealaltă parte.

Platforma CMF-C

La fel ca modelul înrudit din gama europeană Nissan, noul Qashqai, și noul X-Trail se bazează pe platforma CMF-C a Alianței, cu o structură de vehicul și arhitectură tehnologică de ultimă generație. Pentru construcția brută a caroseriei se folosește un material mai ușor, precum și tehnici avansate de ștanțare și sudare pentru a crește rezistența și reduce greutatea. Pentru prima dată, ușa portbagajului de pe X-Trail este acum realizată dintr-un material compozit. Ușile din față și din spate, aripile față și capota sunt acum realizate din aluminiu. Acest lucru conferă rafinament, confort în timpul rulării și un răspuns la condus superioare, specific segmentului Premium de mașini, plus securitate excepțională în cazul unui accident – precum și per total, o mai mare eficiență a mașinii. Sistem de suspensie și direcție cu design nou Noul X-Trail va continua să ofere o experiență de condus plină de satisfacții – bazându-se pe reputația sa – oferă o experiență sigură și rafinată de condus, extrem de plăcută atunci când drumurile iau o turnură neașteptată. Datorită platformei CMF-C, noul X-Trail are o configurație actualizată a suspensiilor Macpherson din față. Suspensia spate este o configurație avansată multi-link. Configurația servodirecției a fost îmbunătățită, oferind un răspuns îmbunătățit și o frecare redusă.


35 de inchi de infotainment pentru control și conectare

Pentru a spori confortul și pentru a face condusul mai antrenant, noul X-Trail este prevăzut cu un sistem de infotainment avansat cu un portofoliu larg de servicii conectate, inclusiv integrarea fără efort a smartphone-urilor, WiFi în mașină pentru până la șapte dispozitive, servicii NissanConnect, dar și o aplicație dedicată prin care să interacționați și să monitorizați vehiculul. Ecranul de afișare NissanConnect, mai mare, cu rezoluție mai mare, de 12,3 inchi, este panoul digital principal pentru navigație, divertisment și setări ale vehiculului și este compatibil atât cu Android Auto®, cât și cu Apple CarPlay® și Apple CarPlay® wireless. Un nou ecran TFT cu informații multiple de 12,3 inchi, complet electronic, de înaltă definiție, disponibil în mai multe formate configurabile, afișează informații despre navigație, divertisment, trafic sau vehicul, toate controlabile de pe volan, cu un nou comutator tactil. Pe fundalul digital al ecranului TFT a fost adăugată sticlă „Kiriko” - un omagiu adus ADN-ului japonez Nissan. Un nou display inovator, Head-Up Display (HUD), de 10,8 inchi (tip parbriz) oferă cea mai mare dimensiune a imaginii din segment. Navigarea, asistența șoferului și informațiile rutiere sunt proiectate pe parbriz în aria vizuală a șoferului. Funcțiile Home-to-Car sunt compatibile cu dispozitivele Google Assistant și Amazon Alexa. Sistemul acceptă o gamă largă de comenzi, inclusiv posibilitatea șoferilor de a trimite destinații către navigația mașinii, vorbind cu dispozitivul lor inteligent, minimizând timpul necesar introducerii destinației. Prin intermediul aplicației pentru smartphone NissanConnect Services, sunt disponibile funcțiile de control la distanță al vehiculului, cum ar fi claxonul și luminile, precum și blocarea și deblocarea ușilor de la distanță. Alertele inteligente pot fi, de asemenea, setate, inclusiv viteza, ora și zona prin notificări ale aplicației, în cazul în care vehiculul depășește parametrii setați. Când se află în vehicul, șoferii pot activa funcția de control vocal pentru a utiliza cu ușurință o varietate de funcții și echipamente din vehicul prin comenzi vocale, fără a-și lua ochii de la drum. Dacă nu folosesc navigația telefonului, șoferii pot accesa Hărți 3D & Trafic în direct, care include funcții avansate de navigare și informații, cum ar fi actualizări de hărți prin wireless, consultare condiții de trafic în timp real, Google Street View și prețuri combustibil. Navigarea door-to-door este disponibilă și prin intermediul aplicației, care include o funcție de găsire a mașinii, My Car Finder. Conectivitatea este disponibilă pentru toți ocupanții, consola fiind prevăzută din față și din spate cu porturi USB-A și USB-C.


Asistență actualizată pentru șofer ProPILOT

Noul X-Trail este echipat cu ultima generație de asistență pentru șofer, ProPILOT, oferind un suport mai mare pentru șofer, în mai multe scenarii. Numit și ProPILOT cu Navi-link, sistemul a fost conceput pentru a reduce oboseala și stresul în timpul conducerii, fiind în același timp foarte intuitiv de utilizat. ProPILOT cu Navi-link este capabil să accelereze și să frâneze vehiculul pe o singură bandă pe o autostradă. Sistemul poate accelera vehiculul pentru a naviga la o viteză stabilită și poate frâna vehiculul până la 0 km/h în trafic intens, cu situații de oprire-pornire. Sistemul se poate relua automat dacă vehiculul a stat mai puțin de trei secunde și traficul din fața mașinii se îndepărtează. Sistemul actualizat al noului Nissan X-Trail este acum capabil să adapteze viteza mașinii în funcție de circumstanțe externe suplimentare: atunci când mașina trece într-o zonă cu limită de viteză inferioară pe autostradă, sistemul este capabil să citească indicatoarele rutiere și să țină cont de datele din sistemul de navigare ale limitelor de viteză pentru a încetini la viteza corespunzătoare, ceea ce înseamnă că șoferul nu trebuie să ajusteze manual viteza. De asemenea, sistemul poate folosi datele din sistemul de navigație pentru a regla viteza de apropiere de curbele de pe autostradă care au o rază mai mică. În plus, ProPILOT cu Navi-link poate comunica acum cu radarele X-Trail și poate interveni cu o corecție de schimbare a direcției pentru a preveni o manevră de schimbare a benzii, dacă este detectată prezența unei mașini în unghiul mort. Datorită unei noi actualizări la nivelul funcției de alertă pentru detectarea obiectelor în mișcare, dacă este detectat un obiect în mișcare în față sunt acționate frânele. Iar dacă o mașină în mișcare sau un obiect staționar sunt detectate în timpul mersului înapoi, mașina va fi oprită. Siguranță activă și pasivă Un plus de siguranță este adus și de funcția inteligentă de frânare înainte, de urgență, echipată cu funcție de predicție. Datorită tehnologiei radar avansate, senzorii sunt capabili să citească drumul dincolo de mașina din față și detecta dacă un vehicul frânează brusc. Sistemul va frâna pentru a reduce probabilitatea unei coliziuni. Siguranța pe timp de noapte este sporită prin tehnologia avansată a farurilor care permite ca unitatea de lumină să fie de mici dimensiuni, contribuind la eficiența aerodinamică a X-Trail, dar care ajustează forma fasciculului de lumină în funcție de tipul traficului. Folosind o serie de unități LED matrice care gestionează direcția fasciculului, luminile LED cu matrice individuale sunt dezactivate pe măsură ce este detectat traficul din sens opus, luminând în mod eficient restul drumului, dar fără a orbi șoferul vehiculului care se apropie. O altă caracteristică a tehnologiei de siguranță de la bordul noului X-Trail este noul airbag central, aflat între cele două scaune din față, pentru a preveni contactul ocupanților din primul rând în cazul unui impact lateral. Airbag-ul central, airbag-urile laterale și airbag-urile perdea vin în completarea airbag-urilor centrale ale șoferului și ale pasagerului și sunt elemente standard pentru noul X-Trail.  

„Noul X-Trail este un adevărat succes pentru tehnologia inovatoare Nissan. De la e-POWER, sistemul electric de propulsie care oferă senzația inconfundabilă de propulsie electrifică, la răspunsul instantaneu și siguranța oferite de sistemul nostru electric e-4ORCE, până la sistemele avansate de asistență a șoferului disponibile sub toate formele și până la versatilitatea interiorului – noul X-Trail a fost proiectat de la zero pentru a satisface nevoile foarte exigente ale clienților noștri. De peste 20 de ani, X-Trail a fost sinonim cu practicul, confortul, siguranța și încrederea. Adăugați tehnologie intuitivă și design robust și suntem încrezători că noul X-Trail va avea la rândul său succesul generațiilor anterioare”, a declarat Leon Dorssers, vicepreședinte regional Senior, Marketing și vânzări, Nissan AMIEO Region.