Dacia lansează Dacia AR, o aplicație de realitate augmentată care permite descoperirea noii înfățișări a modelelor sale.
Începând de azi, vehiculele prezentate pe toate site-urile web şi pe toate suporturile comerciale şi publicitare ale mărcii Dacia din Europa afişează noua identitate vizuală a brandului.
Deși mediul online le oferă de pe acum clienţilor posibilitatea de a descoperi şi configura modelul dorit, prezentarea fizică a vehiculelor va avea loc către sfârşitul anului – mai întâi la Salonul Auto de la Paris iar apoi, în reţeaua de showroom-uri a mărcii.
Anticipând însă acest moment, Dacia lansează o aplicație de realitate augmentată pentru smartphone şi tabletă: Dacia AR.
Simplă, ingenioasă şi modernă, aplicația Dacia AR le permite utilizatorilor să vadă orice model Dacia până la scară naturală şi chiar să intre, virtual, în vehicul. Potențialul client poate vizualiza un vehicul sub toate unghiurile, în orice decor ales – pe stradă sau într-o parcare – poate face „zoom” asupra unui detaliu de exterior sau din interiorul maşinii. Orice este posibil!
Agenții de vânzări din reţeaua comercială Dacia vor putea utiliza această aplicație pentru a prezenta modelele într-o manieră inedită, în completarea celorlalte mijloace de prezentare pe care le au la dispoziție. Dacia AR îi va permite astfel, spre exemplu, unui consilier de vânzări să îi prezinte unui client un model care nu există fizic în showroom-ul său. Aplicația Dacia AR prezintă toate modelele gamei Dacia, în toate variantele de culori.
Aplicația este gratuită şi disponibilă pe App Store şi Google Play, putând fi descărcată pe smartphone sau tabletă. Dacia continuă astfel demersul său de digitalizare pentru a fi tot mai accesibilă.
Încă de acum, Dacia AR permite descoperirea noilor detalii şi echipamente care îşi fac apariția pe unele modele ale gamei Dacia odată cu introducerea noii identități vizuale:
Sandero Stepway
Duster
Odată cu introducerea noii identități vizuale, cartografia de navigație, oferită pe Media Nav, este actualizată gratuit timp de trei ani (faţă de trei luni, până acum).
Nu în ultimul rând, Dacia adoptă denumiri noi pentru nivelele de echipare ale modelelor sale. În funcţie de model şi de piaţă, gama poate cuprinde până la patru versiuni:
Noile denumiri reflectă ADN-ul mărcii Dacia, care propune mereu cel mai bun raport valoare/preţ pe fiecare nivel de echipare al modelelor.
Cu noua sa identitate vizuală, cu noua gamă, complet reînnoită şi cu noua aplicație de realitate augmentată, Dacia continuă să se reinventeze pentru a deveni tot mai atractivă.
Descărcați DACIA AR (App Store / Google Play)
Alte noutăți Casa Auto:
Nume | Descriere |
---|---|
XSRF-TOKEN | Used by the website to protect against form attacks |
_fbp | Used by Facebook to deliver a series of advertisement products such as real time bidding from third party advertisers. |
oferteaniversaretestergrupro_session | Sesiunea curentă a utilizatorului pentru afișarea corectă a erorilor |
Nume | Descriere |
---|---|
remember_web_* | Salvea credentialelor de autentificare in browser pentru o durata mai mare de timp |
Nume | Descriere |
---|---|
_ga | Registers a unique ID that is used to generate statistical data on how the visitor uses the website. |
_gid | Registers a unique ID that is used to generate statistical data on how the visitor uses the website. |
Nume | Descriere |
---|---|
fr | Used by Facebook to deliver a series of advertisement products such as real time bidding from third party advertisers. |
Nume | Descriere |
---|---|
Nici un cookie |